5 Temmuz 2013 Cuma

Merhaba...

  Merhaba, ben Taha.
  

  Hep bir blog yazmak istemişimdir ama galiba tembellikten ya da ne hakkında yazacağıma karar veremediğimden bu kararım fikir aşamasından öteye gidemedi. Ama artık ne hakkında yazacağımdan emin olduğumdan blog yazmama bir engel kalmıyor sanırım(tembelliğimi saymazsak). Şimdi kısaca blogumdan bahsedeyim:   
  • Kitap okumak orta okuldan beri benim için bir tutku olmuştur. Sıkıcı ergen hayatımdan kaçışımın baş aktörlerindendir kitap. Kitap konusunda özellikle son birkaç yıldır çok seçici davranmaya başladığımı farkettim. Kütüphaneci kadının yarım saatlik kitap arayışımdan sonra bıkkınlıkla bana yardım teklif ettiği zaman anladım bunu. Bir kitap almak istediğimde alışveriş sitesindeki tüm yorumları okuyor, blogları araştırıp olayı vikipediye kadar götürüyordum.
  •   Sonuçta tam olarak tatmin olamıyordum; yorumlar çok kısa ve kısıtlıydı, vikipedi çok resmi veriler içeriyordu ve blog yazıları gereksiz yere uzatılıp kitaptan soğutuyordu.
  

  Tüm bunlara sızlanırken şikayet etmenin beni çok bi yere götürmeyeceğini farkettim. İşte o zaman olaya el atmanın zamanının geldiğini anladım :)
  

  Bu blogu yazmaya karar verdim; ama diğerleriyle aynı hataya düşmemek için birkaç sınırlama ve kural getirdim kendime. Blogun adından da anlayacağınız gibi 1 kitap için sadece 5 yorumumu yazıp bunları da elimden geldiğince kısa ve yoğun tutmaya çalışacağım(biraz milletvekili adaylarının vaatleri gibi oldu ama...). Okuduğum her kitabın benim için bir anlamı olduğu için "Nereden esti?" başlığı altında da kitabı okuma nedenimi vs yazmayı düşünüyorum.
  

  Şimdiden sıkmayayım. Umarım yazılarım sizin için biraz da olsa ışık tutar ve memnun kalırsınız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin