9 Eylül 2013 Pazartesi

"E.T." Kitaptan Uyarlanmış


E.T. (1982)
  Mahalle sohbetinde konu açar gibi yazmışım başlığı. Ama bu haberi keşfettiğimde, dedikodu gibi herkese yaymak istedim gerçekten. Tabii çevremdekilerin E.T.'den fazlasıyla bihaber olmalarından dolayı bu haberi yayma işinden bir süre sonra vazgeçtim. Zira, bu haberi anlamaları için önce uzun uzun E.T.'nin ne olduğundan bahsetmem gerekecekti.

  Tabii kimse beni dinlemedi. Anlaşılan geçen günkü düğünün dedikoduları diğerlerinin daha çok ilgisini çekmiş.

  Ben de şu an 0(yazıyla "sıfır") takipçimin olduğu blogumdan bu konuyu paylaşıp, hafif şizofrenimsi bir tarzda kendimi tatmin edeyim dedim :)

  Aşağıda, sahaftan aldığım, 1983 basımı(ilk baskı) E.T. kitabının ön ve arka kapaklarının, çektiğim fotoğrafları var:




  Son olarak, E.T. filminin klişe olarak kullanılan birkaç sahnesinden kesitlerle konuyu kapatıyorum...





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin