27 Şubat 2014 Perşembe

"Hırsız" Kitaplarım

Bu yazım, birkaç ay önce kitaplığımdaki kitaplarla ilgili farkettiğim ilginç(en azından benim için) bir şeyle ilgili...
  
İşte bahsettiğim birkaç ay öncesinde; epeyce sıkılmış, yapacak bir şeyler bulamamışken kitaplığımdaki kitaplara bakayım bari dedim.
  
Çok eğlenceli(?) bir fikirmiş, değil mi?
  
İşte öylece kitapları süzerken ortak noktası olan, alttaki 4 kitabımı farkettim.


  Durumu yüksek(!) çözünürlüklü resmimden anlayamayanlar için, bir de her bir kitabın resmini ayrı ayrı paylaşayım isterseniz: 







  Evet, doğru... 4 kitabın da 2 kelimelik isimlerinin 2. kelimesi "Hırsızı" şeklinde bitiyor. (Kitap piyasasında "isim koyma" konusunda gerçekten sıkıntı var herhalde)
 
  İşin tuhaf yanı; tüm bunların üstüne, geçenlerde hiç aklımda yokken Anne Rice'ın "Beden Hırsızı" kitabını indirimli olduğu için alacaktım neredeyse(Migros Kart'ımda sorun çıktığı için alamadım gerçi).
 
  Sonuç olarak...?
 
  Bu yazıdan "hırsız" kelimesiyle bağlantılı olarak, kendimle ilgili iç açıcı bir sonuç çıkaramıyacam herhalde. O yüzden bu sefer "ana fikir" kısmını atlasam iyi olacak herhalde. Yine de merak edenler için söyleyeyim: Hayır, -her ne kadar "Ocean's" serisini, "Leverage" dizisini ve "Hırsız Jeanne" animesini sevsem de- hırsızlara karşı çok bir sempati beslemiyorum ve bilinçaltımda hırsızlık yapmakla ilgili hiçbir şey yok (bilinçaltımı benden iyi bilecek değilsiniz ya!). (Biraz saldırganştım mı ne? Yoksa bu bir suçluluk psikolojisinin sonucu mu?) :)
 
  Eveeet, bir kafa karıştırıcı yazımı daha burada sonlandırırken; herkese esenlikler(?) diler, bu yazımı da okuyabilecek sabrı gösterdiğiniz için şükranlarımı sunarım :)

NOT: Kitaplığımda böyle ortak isimli başka kitaplar da bulursam paylaşmaya çalışırım artık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin