28 Şubat 2014 Cuma

S10'uncu Yazı

  Başlık biraz kafa karıştırıcı oldu herhalde; o yüzden hemen konuya geçiyorum:
 

   Yeni yılla birlikte, düzenli yazı yazmaya karar vermiştim. Ocak ayında 10 yazı yazdım böylece. Sonra dedim ki, bunu  kendime standart olarak belirleyeyim ve her ay 10 yazı yazayım.


  Gelin görün ki Şubat ayının bitmesine 1 hafta kala sadece 4 yazı yazmıştım. Ben de hemen 10'a tamamlamak için bloguma yoğunlaşmaya başladım. Şubat'ın 27'sinde 9 yazıya ulaştım ve şu an Şubat'ın son günündeyiz. Aklıma yazacak bir şeyler gelmediğinden ben de bu ayın sonuncu ve 10'uncu (başlık şimdi daha mantıklı geliyordur herhalde) yazısını bu yeni sistemim hakkında yazayım dedim.
Hayin Şubat!
  NOT:Halbuki Şubat da diğer aylar gibi 30 veya 31 çekseydi, kendimi son anda bu kadar kasmak zorunda kalmazdım. Gerçi Şubat'a da bu kadar yüklenmeyeyim; 32 çekseydi bile ben yine tembelliğimden son güne bırakırdım herhalde :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin