5 Eylül 2014 Cuma

Devasa D&R Alışverişim


  D&R'dan alışveriş yapma fırsatım olmamıştı daha önce. Pek bir indirim yapmadığı için de, oradan alışveriş yapmaya çok yanaşmıyordum açıkçası. Ama geçen ay gerçekten çok iyi indirimler yaptı. Epey bir kitap 5 TL veya 9,90 TL'ydi ve Everest ve Artemis yayınlarında %34 indirim vardı. Ben de bu indirimlerden istifade edip, kış için epey kitap stoklamış oldum :)

  İşte bunlar da aldığım kitaplar:
Evdeki eski halının üzerine kitapları dizme çabam (en düzenli dizişim buydu)
Kitap Kulesi
Siz saymaya çalışmadan söyleyeyim: Toplam 24 kitap var :)

  Herkese indirimli kitap alışverişleri dileğimle....

4 yorum:

  1. Hayırlı olsuun (: Bende indirim bitmeden alabilsem iyi olacak (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol. Yayınevleri fiyatları biraz daha düşük tutup, okurları indirim peşinde koşturtmasa da, biz de rahat rahat kitap alsak daha iyi olurdu tabii :) Şimdiden iyi alışverişler sana da:)

      Sil
  2. Dr'deki indirimin sonuna yetişmiştim. Aldığın kitapların çoğunu aldım ben de ama sonu olduğu için birkaç tanesi, ben karar verene kadar indirimden çıkarılmıştı. Çok güzel kitaplar almışsın, keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de geçen defa "Başlat" kitabının indirimini kaçırmıştım, epey üzülmüştüm. Ama tekrar indirime girdi, hemen aldım bu defa. Büyük ihtimalle senin alacağın kitaplar da tekrar indirime girer:) Şimdiden iyi okumalar sana da:)

      Sil

LinkWithin