15 Nisan 2015 Çarşamba

Sahici Sahaf 5 & Kitapyurdu Alışverişim ve UKitap'ta İlk Kitap Takasım

  Bu aralar 2. el kitap bulmak giderek zorlaşıyor. Kitap fiyatları yükselince sahaflarda bile sadece korsan kitapların 2. ellerini bulabiliyorsunuz. Durum böyle olunca, haliyle, bu defa "Sahici Sahaf" yazım da oldukça gecikti. Ama yine de çok istediğim birkaç kitabın oldukça eski baskılarını bulabildim. İşte o kitaplar:
Orijinal fiyatı: 18 TL


Orijinal fiyatı: 35 TL

Orijinal fiyatları: 19,5 TL

Orijinal fiyatları: 17,5 TL

Orijinal fiyatları: Baskıları yok.
  Sahaf alışverişi dışında, kitapyurdu'ndan da 3 kitap aldım bu ay. Melez Prens kitabıyla elimdeki Harry Potter serisini tamamladım ve çok merak ettiğim "Göremediğimiz Tüm Işıklar" kitabını %40 indirimle alabildim. Ayrıca yarıda bıraktığım "Kürk Mantolu Madonna" kitabını da alabildim sonunda. (Bakınız: Kürk Mantolu Madonna'yı Yarıda Bırakmak)
  Ayrıca geçenlerde UKitap'ta ilk takasımı yaptım. "Her Şey Bitti Derken" kitabını verip, "Senden Önce Ben" kitabını aldım. Kitap çok temizdi ve iyi bir ilk takas oldu gerçekten :)
  Şimdilik bu kadar...
  Diğer yazılarda buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

LinkWithin