5 Ocak 2016 Salı

2015'te Okuduğum En İyi ve En Kötü 15 Kitap

  Bir sene sonu "Okuduğum En İyi ve En Kötü Kitaplar" listesinde daha birlikteyiz:) Geçen senenin listesi için BURAYA tıklayabilirsiniz. Bu sene toplam 78 kitap okudum. Lafı uzatmadan hemen listeme geçiyorum:

  Bu sene okuduğum en iyi 15 kitap şunlardı:
 15
14
13
12
 11

10
9
8
7
6
5

 4
(Seriolarak)
3

2

1



   Veee sırada bu sene okuduğum 15 en kötü kitap (karışık sırayla):















  Vee kapanışı yapmadan önce, yeni yıla özel, son olarak...




                                                      -SON-












4 yorum:

  1. Jane Eyre ve Aşk ve Gurur'u ben de severek okumuştum. En kötü kitaplar Listendeki hiçbir kitabı okumamışım neyse ki :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, o 15 kitabı okumadığın için gerçekten şanslısın:)

      Sil
  2. Değirmenimden mektuplar kitabını çocukken okuyup sevmiştim ÇOCUKKEN :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap fena değil aslında, ama ben sadece bölümler arasında bir bütünlük kuramadığım ve hikayeleri pek ilginç bulmadığım için(kitapta geçen hiçbir şeyi şu an hatırlayamıyorum bile) bu kitabı o listeye aldım:)

      Sil

LinkWithin